وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

بیا تحلیل کن بازم برادر/ دوباره فرض کن ما را همان ...!

بیا تحلیل کن بازم برادر/ دوباره فرض کن ما را همان ...!  

 

طنزی پیرامون فرمایشات جناب آقای دکتر حجت الاسلام والمسلمین ،والا مقام (با کی بودم؟!!!)  رئیس جمهور محترم می باشد

 

شما هم بگید زده!

حتما با چنین موجودات جالبی برخورد داشتید که در زد و خورد و دعوا، تا ماکزیممِ سطح ممکن کتک می خورند و اصطلاحاً کتک خورشان ملس است. در عین حال با اعتماد به نفس کامل می‌گویند: «ما به همه گفتیم زدیم، دم شما  گرم شما هم بگید زده!» این متن هیچ ارتباطی با حماسه غرور آفرین ژنو نداشته و ندارد!

مواد لازم برای یک مصاحبهٔ تلویزیونی!

یک بافنده قَدَر، سه مجری پاچه‌خوار، ترجیحا یک زن، یک مرد و  وسطی هم که خوب وسطی است دیگه! مجری‌ها باید قادر به تکان دادن دائمی سر، گونه‌ها، ابرو‌ها، چشم و چال و گردن، من باب تایید همهٔ بافته‌های سوژه باشند! ناز و عشوه‌های مجری کاتالیزور خوبی برای افزایش توان بافندگی و  رنگ زنی آن هم از نوع سیاهش است!

عدم رعایت اصل «عدم اجتماع نقیضین» در مذاکرات

همه شواهد حاکی از آن است که متن معاهده بر اساس منطق ارسطویی تدوین نشده و یکی از بدیهی‌ترین مبانی این منطق، یعنی «اصل عدم اجتماع نقیضین» در ساختار کلی توافق رعایت نگشته است! زیرا امضا کنندگان معاهده حرفی می‌زنند که منافی متن معاهده است؛ در عین حال،

  هم سخن امضا کنندکان صحیح است هم متن معاهده! احیانا فقط در فضای کوانتومی یا سرعت‌های نزدیک به سرعت نور با عدم اعتبار قواعد بدیهی منطقی، متن معاهده نافذ باشد!

تبیین مفهوم بُرد- بُرد!

اگر یک تیم فوتبال ، گُل خوردن و تیم دیگر گُل زدن را برای خویش امتیاز تلقی کند ، می توان شرایطی را متصور بود که هر دو تیم برنده باشند! به عبارت دقیق تر، وقتی تیمی که هدفش گل زدن است ، ده گل به تیم حریف بزند، لاجرم تیم مقابل که هدفش گل خوردن است ، ده گل از تیم مذکور خواهد خورد و این یعنی هر دو تیم به هدفشان رسیده اند!

نتیجه این گونه رقابت ها اصطلاحا بُرد-بُرد نامیده می شود!

در پایان برای شادی روح سرداران دیپلماسی که با ترکمنچای، «اصل ایران» را حفظ کردند و بازی برد -برد را اختراع، همگی بگید صلوات!

نویسنده: م.ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد