وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

پیام تبریک پایگاه کیاپی به مناسبت عید فطر

     پیام پایگاه کیاپی


عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت 

 بالاخره یک ماه روزه داری و عبادت خالصانه در پیشگاه خداوند کریم به پایان رسید و ماه شوال رویت شد و عید بزرگ مسلمین ، عید فطر فرا رسید ؛ عیدی که فریاد های و لله الحمد گویان صفوف به هم پیوسته و عظیم نمازگزاران بلند می شود و شوری دلربا را به وجود می آورد. اینجانب توفیق روزه داری در ماه رمضان و این عید بزرگ را به همه ی مردم شریف ایران و ولایتمداران ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم .                                         علی بابایی کیاپی

 

ویژه نامه شب های قدر// شهادت امام خوبی ها و پدر یتیمان ،علی (ع) تسلیت

 

 شهادت امام خوبی ها و پدر یتیمان ،علی (ع) تسلیت


ای مولای من ، چون به گناهان خود مینگرم زار می نالم و چون به کرم و احسان بی پایان تو نظر میکنم طمع کرده و امیدوار میگردم.

 ای مولای من ، چون به گناهان خود مینگرم زار می نالم و چون به کرم و احسان بی پایان تو نظر میکنم طمع کرده و امیدوار میگردم.
پس اگر مرا عفو کنی رواست ، که تو بهترین مهربانی
و اگر عذاب کنی ستم نکرده ای (که من مستحق عذاب بوده ام).....
ای خدای من اگر مرا ببخشی ، شایسته است ، زیرا که پیش از من چه بسیار از گنهکاران را
عفو کرده ای.ای سید من حب دنیا را از دلم بیرون ببر و مرا بر گریه به حال خود یاری کن
که سخت عمرم  ... . ادامه مطلب ...

اعلامیه جذب نویسنده

بسم الله الرحمان الرحیم 

به وبسایت کیاپی «پورتال اختصاصی علی بابایی» خوش آمدید. 

این پورتال راه ارتباطی ای است میان ما و شما تا بتوانیم افکار و عقاید اسلام و شیعه ی علوی را تبلیغ نماییم
شما بازدید کننده محترم و هم میهن گرامی می توانید در صورت تمایل به همکاری با ما در ترویج فرهنگ اسلام علوی و در موضوعات مختلف چون اجتماعی ، سیاسی ،اقتصادی ، سرگرمی و تفریحی ، فلسفه و اعتقادی بر مبنای منطقی صحیح به انتشار مطالب خود اقدام نموده و جزو نویسندگان این وبسایت باشید.
همکاری با شما درجهت پیشبرد اهداف مدیریت پایگاه افتخاری است برایمان تا به آن آرزوی دیرینه ملت ایران یعنی عدالت، آزادی ، رفاه (در ابعاد مختلف) و … تحت عنایات آقا امام زمان دست یابیم . 

(مطالب در ترویج فرهنگ پوشش و حجاب - عفاف و مسائل اجتماعی – سیاسی  و مسائل سرگرمی ، فرهنگی و دینی در راس رویکرد و اهداف پایگاه می باشد.) 

جهت تمایل به عضویت در وبسایت و انتشار مطالب  و آگاهی از نحوه فعالیت و قوانین مورد نظر می توانید به آدرس پستی kiapey@mihanmail.ir  ایمیل زده تا  به شما پاسخ داده شود .(در ایمیل ارسالی نام ،نام خانوادگی و تاریخ تولد ذکر شود.در صورت تایید توسط مدیرپایگاه به اطلاعاتی همچون کد ملی ، نام پدر ، شهر محل سکونت و شماره ی تلفن همراه (در صورت لزوم ،منزل) احتیاج است) این جذب نویسنده اختصاص به برادران محترم ندارد و خواهران گرامی نیز می توانند عضو شوند .