وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

پیام تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)

پیام تسلیت پایگاه کیاپی به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)
 
شهادت طفل 3 ساله ی اباعبدالله الحسین ، حضرت رقیه (س) را به تمام شیعیان و به خصوص ایرانیان ولایتمدار تسلیت عرض می نمایم .                                                                     علی بابایی کیاپی    مدیر مسئول پایگاه کیاپی

آدرس جدید پایگاه

 آدرس جدید پایگاه به نشانی www.kiapey.ir میباشد

آیا 15 روز دیگر پایان جهان است ؟ + پاسخ های علمی

آیا 15 روز دیگر پایان جهان است ؟ + پاسخ های علمی
  بر اساس فرضیاتی که بر پایه پیش‌گویی های مایا مطرح شده است روز 21 دسامبر 2012 برابر 30 آذر ماه سال 1391 دنیا به پایان خواهد رسید. اما آیا واقعا 15 روز دیگر جهان به پایان خواهد رسید و تمدن بشری برای همیشه نابود خواهد شد. آخر دنیا نزدیک است! بر اساس پیش‌گویی های مایای باستان دارد روز موعود نزدیک است و راهی نیست جز خداحافظی با این دنیا مادی.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از بولتن نیوز: مایا قومی است که هزاران سال پیش معبد و هرمی را با 365 پله ساختند و تمامی خسوف و کسوف ها آینده و حتی زمان سقوط قوم خود و همه جنگهای جهانی را دقیقا تا سال 2012 ثبت کرده اند که تمامی آنها طبق پیش بینی در حال اتفاق افتادن هستند!.

مایاها معتقد بودند که زمین از 5 دوره تشکیل شده است و در پایان هر دوره اتفاق بدی خواهد افتاد و سپس دوره جدید شروع می شود. جالب اینجاست 30 آذر که 1391 پایان دوره پنجم است! و ما وارد دوره ششم خواهیم شد!.

گفته می شود پایان دوره دوم توسط هوا بوده (منظور نارسایی های جوی) دوره سوم با آتش و دوره چهارم با سیل به پایان رسید و نظریه های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه دوره پنجم با زلزله از بین خواهد رفت.

برخی ادعا کرده اند که مایاها خدایانی داشتند. خدایانی که از آسمان آمده بودند. موجوداتی متفکر که در زمانی که انسان نیمه وحشی در زمین زندگی می کرد برروی زمین فرود آمدند و... .



ادامه مطلب ...

نگاهی به مشخصات پهپاد شکار شده آمریکایی

نگاهی به مشخصات پهپاد شکار شده آمریکایی
  پهپاد "اسکن ایگل" که از عرشه ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس با مأموریت جاسوسی مراکز نظامی حساس و هسته ای به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران وارد شده است به رغم جثه کوچک دارای دوربین های پیشرفته جاسوسی با آخرین فناوری های روز جهانی است.
به گزارش  پایگاه کیاپی و به نقل از سپاه نیوز؛ دریادارعلی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز اعلام کرد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات در حال گشت‌زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با اعلام اینکه این پهپاد از نوع اسکن ایگل (Scan Eagle) بوده گفته است: این گونه پرنده‌ها معمولا از روی ناوهای بزرگ به پرواز در می‌آیند.


*** اسکن‌ ایگل چه نوع پهپادی است؟
اسکن ایگل، هواپیمایی کوچک، کم هزینه، پر استقامت و ... .


ادامه مطلب ...

زلیخا

زلیخا
  آن وقت که زلیخا دنبال یوسف بود تا از او کام بگیرد، و پیشنهاد گناه را به یوسف داد، ناگهان یوسف دید: زلیخا روى چیزى را با پارچه اى پوشانید. یوسف فرمود: چه کردى؟ گفت : صورت بت خود را پوشاندم که مرا در حال گناه.....
 به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از راه بهشت :
آن وقت که زلیخا دنبال یوسف بود تا از او کام بگیرد، و پیشنهاد گناه را به یوسف داد، ناگهان یوسف دید: زلیخا روى چیزى را با پارچه اى پوشانید.
یوسف فرمود: چه کردى؟ گفت : صورت بت خود را پوشاندم که مرا در حال گناه نبیند.
یوسف فرمود: تو از جماد حیا مى کنى که نمى بیند من سزاوارترم از کسى که مرا مى بیند و از آشکار و نهانم داناست، حیا و شرم کنم .(1)

پی نوشت ها :
1- نمونه معارف 4/385 - بحرالمحبة غزالى ص 94.

حیاى چشم

حیاى چشم
  در تفسیر روح البیان نقل شده است: در شهرى سه برادر بودند که برادر بزرگ ده سال مؤذن مسجدى بود که روى مناره مسجد اذان مى گفت، و پس از ده سال از دنیا رفت. برادر دومى هم چند سال این وظیفه را ادامه داد تا عمر او هم به پایان رسید. به برادر ....
در تفسیر روح البیان نقل شده است:

در شهرى سه برادر بودند که برادر بزرگ ده سال مؤذن مسجدى بود که روى مناره مسجد اذان مى گفت، و پس از ده سال از دنیا رفت. برادر دومى هم چند سال این وظیفه را ادامه داد تا عمر او هم به پایان رسید. به برادر سومى گفتند: این منصب را قبول کن و نگذار صداى اذان از مناره قطع شود، قبول نمى کرد.
گفتند: مقدار زیادى پول به تو خواهیم داد!

گفت : صد برابرش را هم بدهید من حاضر نمى شوم .
پرسیدند: مگر اذان گفتن بد است ؟

گفت: نه ، ولى در مناره حاضر نیستم . علت را پرسیدند،

گفت : این مناره جایى است که دو برادر بدبخت مرا بى ایمان ... .
ادامه مطلب ...

مد روز بودن یک ضرورت زندگی من است

مد روز بودن یک ضرورت زندگی من است
  فاصله گرفتن از خانواده و نزدیک شدن به اجتماع غریبه دوستان و همکلاسی ها، پیامدهای بسیاری دارد. حس غریزی زیبانمایی، دختر را بسیار زودتر از پسر به تلاش وا می دارد؛ تلاشی که بتواند چهره او را بهتر و کامل تر از آنچه هست، نشان دهد، معمولا خواسته ها و سلیقه دختر .....
فاصله گرفتن از خانواده و نزدیک شدن به اجتماع غریبه دوستان و همکلاسی ها، پیامدهای بسیاری دارد. حس غریزی زیبانمایی، دختر را بسیار زودتر از پسر به تلاش وا می دارد؛ تلاشی که بتواند چهره او را بهتر و کامل تر از آنچه هست، نشان دهد، معمولا خواسته ها و سلیقه دختر با آنچه پدر و مادر از او می خواهند، هماهنگ نیست. چرا که دختر از همان سال های آغازین نوجوانی، دوستان و نزدیکان دیگری برای خود دست و پا کرده است. بنابراین ریشه تفاوت ها و تضادهای او را با خانواده اش باید در همان الگوهای تازه یافته، جستجو کرد
بی تردید دختران در سنین نوجوانی و آغاز جوانی به شدت تحت تاثیر جلوه های بیرونی هستند. جهان بیرون، آنها را فریفته و شیدای خود می کند که هیچ شباهتی به توصیه های والدین ندارد. ممنوعیت و محدودیت اعمال شده از سوی پدر و سختگیری های خیرخواهانه مادر، اشتیاق دختر را برای ... .
ادامه مطلب ...

به کما رفتن حجاب در رسانه

به کما رفتن حجاب در رسانه
  درباره اوضاع صداوسیما در سالهای اخیر، بحث و انتقاد زیاد مطرح شده اما در عمل تاثیر چندانی نداشته است. مسئولان رسانه ملی گوش خودرا یکسره به نقدها بسته اند و کار خود را می کنند. البته نتیجه این رفتار در پشت بام خانه های ایرانی کاملا مشخص است...!
در شبهای اخیر خانم بازیگری با آرایش غلیظ در پوشش چادر در سریال شبکه اول سیما توجه ام را جلب کرده بود. راستش قبل از نوشتن این متن، چند بار نشستم تا حداقل یک قسمت این سریال را تا آخر ببینم اما تم داستان به قدری بی سر وته بود که هیچ وقت از ماجرای سریال سردر نیاوردم وانگهی روابط جلف، عشوه ها و بگو بخندهای دختر و پسرهای مثلا مذهبی در این سریال آنقدر چندش آور بود که که هربار با تلخکامی کانال را عوض می کردم. آقایان تصور کرده اند با انداختن چادر بر سر آن خانم بازیگر، تصویری از دختر دانشجوی مذهبی ارائه داده اند!
درباره اوضاع صداوسیما در سالهای اخیر، بحث و انتقاد زیاد ... .
ادامه مطلب ...

دوستی با دختران بی حجاب

دوستی با دختران بی حجاب
  اگر احساس مى‏کنید که با ایجاد ارتباط با این‏گونه افراد مى‏توانید روى آنها تأثیر بگذارید و محبت شما با آنها باعث مى‏شود که در رفتارشان تجدیدنظر کنند و از سوى دیگر شما تحت تأثیر رفتار غلط آنها قرار نمى‏گیرید، در این صورت رابطه خود را نه تنها با آنها قطع نکنید، بلکه سعى ...
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از راه بهشت : اگر احساس مى‏کنید که با ایجاد ارتباط با این‏گونه افراد مى‏توانید روى آنها تأثیر بگذارید و محبت شما با آنها باعث مى‏شود که در رفتارشان تجدیدنظر کنند و از سوى دیگر شما تحت تأثیر رفتار غلط آنها قرار نمى‏گیرید، در این صورت رابطه خود را نه تنها با آنها قطع نکنید، بلکه سعى کنید با افراد بیشترى رابطه دوستى برقرار کنید و در پرتو این روابط دوستانه، زمینه هدایت و اصلاح رفتار آنها را فراهم کنید؛ اما در صورتى که رابطه شما با آنها نه تنها تأثیر ندارد، بلکه باعث مى‏شود که شما از آنها اثر بپذیرید و خداى ناکرده در باورهاى خود سست شوید و کم‏کم در رعایت شئونات شرعى، از جمله حجاب، وضعیت نامطلوبى پیدا کنید، در این صورت واجب است روابط خود را با این گونه افراد ... .
ادامه مطلب ...

تنگ و ترش و کوتاه

مقاله ای پیرامون حجاب در جامعه
تنگ و ترش و کوتاه
می خواستیم آنجوری بپوشیم که دوست داریم ، جلویمان کوتاه آمدند.خدا وکیلی! این مانتوهای تنگ و کوتاه این شال های نازک و رها شده در آسمان ، این شلوارهای زانو نما و این آستین هایی که هر روز چند سانتی آب می روند، یک جورهایی بازیگوشی های خطر ناک ما نیست ؟
به گزارش پایگاه کیاپی وبه نقل از را بهشت ، پوشش ملی در فهرست دغدغه های اصل
می پوشیم چون مد است 
آزادی می خواستیم . بهمون دادند.
می خواستیم آنجوری بپوشیم که دوست داریم ، جلویمان کوتاه آمدند.
خدا وکیلی! این مانتوهای تنگ و کوتاه ، این شال های نازک و رها شده در آسمان ، این شلوارهای زانو نما و این آستین هایی که هر روز چند سانتی آب می روند، یک جورهایی بازیگوشی های خطر ناک ما نیست ؟ حالا با شرایطی که پیش آمده ، چه کسی می تواند منکر این باشد که وقتی دستمان باز شد
هول نشدیم و توی دیگ نیفتادیم ؟ چه کسی معتقد است که راست راستی معنی آزادی در انتخاب نوع پوشش ، یعنی همین که می بینیم ؟ اصلا چی شد که دوباره پوشش ملی در فهرست دغدغه های اصلی مسئولان مملکتی قرار گرفت ؟
هر جامعه ای یک تعریف مشخص  ... .
ادامه مطلب ...

هتک حرمت شبکه (من وتو) در شب عاشورا


هتک حرمت شبکه (من وتو) در شب عاشورا
  شبکه من و تو که هسته اصلی آن را بهایی‌ها تشکیل می‌دهند و حتی استخدام در این شبکه را منوط به اعتقاد راسخ به بهاییت کرده و در فرم استخدام نیز این موضوع را به صراحت عنوان کرده‌اند، در شب‌های عزاداری سالار شهیدان برنامه‌های رقص و پایکوبی را مطابق سال گذشته پخش کرد
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از راه بهشت ،

در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می‌شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.
در ادامه با هماهنگی و درخواست مجری من و تو، دوست دختر فرد شرکت کننده که از قضا انگلیسی هم بود، به روی صحنه رفت و کنار مجری قرار گرفت و به رسم انیمیشن‌های هالیوودی، مقابل دختر انگلیسی زانو زده و در یک حرکت متهورانه و البته غافلگیر کننده حلقه ازدواج را تقدیم سیندرلای خود کرد. کاری که حتی باعث شد تماشاگران غافلگیر شوند. ... .

ادامه مطلب ...

این زنان آبروی ژنرال آمریکایی را بردند + تصاویر

این زنان آبروی ژنرال آمریکایی را بردند + تصاویر
در حالی که این روزها تحقیقات گسترده ای توسط پلیس فدرال و سازمان سیا در خصوص معشوقه های ژنرال پترائوس در حال انجام است، وضعیت و حال فعلی معشوقه های این ژنرال کارکشته بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه کیاپی  به نقل از اصولگرا  و به نقل از عصر خبر، خبرنگاران سمج رسانه های خارجی پترائوس، همسرش و معشوقه هایش را تنها نگذاشته و هر روز اخبار جدیدی از وضعیت ایشان منتشر می کنند. برادول که از آن بعنوان عامل بدبختی ریس سیا نام می برند که برای مدتی از دست خبرنگاران به منزل برادرش در رفته روزهای ناخوشایندی داشته و رابطه خانوادگی اش دچار بحران شده است.

از سوی دیگر همسر پئرائوس نیز اعلام کرده هیچ اعتمادی به وی نداشته و با یک وکیل برای طلاق صحبت خواهد کرد تا هرچه زودتر از وی طلاق بگیرد.

وی از پترائوس پرسیده که پای چند زن دیگر در میان است؟

هالی پترائوس همچنین خواستار روشن شدن این موضوع شد که آیا همسرش در دوران ۳۸ سال زندگی مشترک با زنان دیگر هم رابطه عاشقانه داشته یا خیر؟

در ادامه مطلب مشاهده نمایید ...

ادامه مطلب ...

دختر بازیگوش خانم نماینده + عکس

دختر بازیگوش خانم نماینده + عکس
دختر بازیگوش و معروف نماینده ایتالیا در پارلمان اروپا خیلی هم بی سروصدا نیست و گهگاه در جلسه پارلمان بازیگوشی هم می کند

کشف حجاب عوامل فتنه در انظار عمومی

در آستانه ی حرمت شکنی فتنه گران در عاشورای حسینی سال 88 مطرح گردید :
کشف حجاب عوامل فتنه در انظار عمومی
  روایت رفتارهای متناقض و ریاکارانه اصلاح طلبان فعال در فتنه 88 که پس از ناامیدی و شکست از مردم ، نیمه پنهان هویت واقعی خود را به نمایش و قضاوت افکار عمومی می‌گذارند امروز رفته رفته شکل‌های جدیدتری به خود می‌گیرد.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از راه بهشت ، بررسی حوادث فتنه انگیز سال 88 نشان می دهد که مهره های فعال این حادثه شوم چگونه با استفاده از فضای گرگ و میش آن دوران قصد سوء استفاده از احساسات و اعتقادات مردم را داشته اند. شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور باعث شد تا حق و باطل درهم آمیخته شود و عده ای برای سیاه نمایی و وارونه نمودن حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن افکارعمومی و افرادِ ساده دل سعی کنند تا با استفاده ابزاری از دین و مناسک دینی از احساسات آن ها به نفع خود استفاده کنند.  ...
 
ادامه مطلب ...

نقش پل ورسک در تغییر نقشه جهان + عکس

نقش پل ورسک در تغییر نقشه جهان + عکس
پل ورسک در زمان جنگ‌جهانی دوم به‌خاطر نقشی که در کمک‌رسانی به اتحاد جماهیر شوروی محاصره شده توسط آلمان هیتلری ایفا کرد معروف شد و لقب پل پیروزی گرفت. به قول فرماندهان متفقین اگر راه آهن ایران وجود نداشت، نقشه جهان به شکل دیگری بود.
به گزارش پایگاه کیاپی به نقل از اصولگرا  و به نقل از فرهنگ،پل ورسک حدود ۷۵ سال پیش در شهرستان سوادکوه استان مازندران ساخته شد. از شگفتی‌های ساخت این پل عدم استفاده از هیچ سازه فلزی در ساخت آن است. این پل در مسیر راه آهن سراسری شمال - جنوب و در ارتفاع ۱۱۰ متری از ته دره با دهانه ۶۶ متری و با وسایلی ابتدایی ساخته شد. این پل دو کوه عظیم و سخت‌گذر عباس‌آباد را به هم متصل می‌کند.
ادامه مطلب ...

فرزندان شماره دار + عکس

فرزندان شماره دار + عکس
یک پدر و مادر چینی،صاحب 4 فرزند و یا بهتر بگوییم صاحب 4 قلو شدند،اما این کودکان برای معلمان و حتی نزدیکان و پدر و مادرشان مشکل ساز شده اند. به گزارش انتخاب ؛ اما پدر و مادر زرنگ آنها در یک اقدام جالب فرزندان خود را شماره گذاری کرده اند تا قابل تشخیص باشند. آنها موهای 4 قلوها را به حالت شماره های 1- 2- 3 و 4 تراشیده اند!