وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

پیام تسلیت

    شهادت حضرت امام موسی کاظم را به همه ی شیعیان جهان اسلام و به خصوص ایرانیان ولایتمدار تسلیت عرض می نمایم .    ((مدیر مسول پایگاه کیاپی ))

سید ما ، مولای ما

دلنوشته ای برای یوسف زهرا ِ مهدی موعود:

                                                 سید ما مولای ما دعا کن برای ما 

شبکه من و تو: خانم! روسری ات رو بردار

شبکه من و تو: خانم! روسری ات رو بردار
شبکه من و تو که بارها پوشش زنان ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است این بار ضمن لچک خواندن حجاب، با القای اینکه داشتن حجاب نجابت نیست به این حکم الهی توهین کرد.

به گزارش اصولگرا به نقل از مشرق، در یکی از برنامه های طنز شبکه من و تو که در قالب مسابقه خوانندگی پخش می شود، مردی که در نقش یک زن و به عنوان شرکت کننده ای از ایران و با پوشش روسری در این مسابقه شرکت کرده بود، مورد اعتراض داور مسابقه قرار گرفت.

داور مسابقه با اشعاری سخیف، نوع پوشش این شرکت کننده را مورد تمسخر قرار داد و خطاب به این شرکت کننده از وی خواست تا خودش را پشت چادر و حجاب نپوشاند.

داور این مسابقه در اشعار خود با توهین هایی زشت به حجاب اسلامی، ضمن «لچک» خواندن روسری، این شرکت کننده را به کشف حجاب و دورانداختن روسری تشویق کرد و از او خواست در برابر قانون حجاب جمهوری اسلامی مقاومت کند و زیربار اجرای این قانون نرود.

شایان ذکر است درحالی این شبکه با لچک خواندن حجاب، پوشش زنان ایران را به سخره می گیرد که چندی پیش، من و تو در یکی از برنامه های خود ضمن تمسخر زنان محجبه ایرانی، آن ها را گونی پوش لقب داد.

گفتنی است شبکه من وتو که به دلیل ترس از دست دادن مخاطبانش، در ابتدا باورهای مردم ایران را غیرمستقیم به سخره می گرفت، اخیرا با کنار رفتن اهداف پشت پرده اش ساختارشکنی هایش را افزایش داده است.    برگرفته از سایت اصولگرا

ناگفته های حدادعادل از فراز و فرودهای مجالس ششم ، هفتم و هشتم

در آستانه آغاز بکار مجلس جدید عنوان شد
ناگفته های حدادعادل از فراز و فرودهای مجالس ششم ، هفتم و هشتم
غلامعلی حداد عادل منتخب اول مردم تهران در مجلس نهم که سابقه حضور در مجالس ششم ، هفتم و هشتم را در پرونده خود دارد ، در آستانه تشکیل مجلس جدید، ضمن بررسی عملکرد سه دوره گذشته مجلس ، دیدگاه های خود درباره کارویژه ها و بایسته های مجلس آینده را تشریح کرد.

مقدمه: غلامعلی حداد عادل در سال 1324 در یکی از محلات جنوب تهران و در خانواده ای مذهبی متولد شد. پدر ایشان زنده یاد حاج رضا حداد عادل به دیانت و محبت اهل بیت(ع) و جوانمردی معروف بود. حداد عادل در سال 1342 در رشته فیزیک به دانشگاه تهران راه یافت و پس از پذیرفته شدن در دوره کارشناسی ارشد فیزیک، به دانشگاه شیراز رفت و همزمان با تحصیل، به عنوان عضو هیئت علمی آن دانشگاه به تدریس پرداخت. حداد عادل در سال 1349 تحصیل خود را در دوره کارشناسی ارشد فلسفه در دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال 1351 ... .

ادامه مطلب ...

سالروز ولادت امام هادی

سالروز ولادت امام هادی (ع) بر تمام مسلمانان و به  خصوص شیعیان ایران اسلامی مبارک باد .

قرائت سخنان خصوصی رهبری

قرائت سخنان خصوصی رهبری
عضو جبهه پایداری در اعتراض به اظهارات دیروز علی مطهری مبنی بر انتقاد از اقدامات فرهنگی دولت به قرائت فرمایشات غیر علنی مقام معظم رهبری در جلسه خصوص ایشان با هیئت رئیسه و نمایندگان شاخص مجلس هشتم پرداخت

به گزارش اصولگرا به نقل از مشرق، حمید رسایی در پایان جلسه روز سه شنبه با اعلام تذکر بند 11 ماده 23 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم حفظ و شان جایگاه مجلس تذکر داد.

وی با بیان اینکه در خصوص مسئله سپاه در همان روز نطق علی مطهری تذکر دادم، گفت: نکات دیگری نیز در نطق ایشان وجود داشت که نمی توان در برابر آن سکوت کرد و از آن گذشت .... .

ادامه مطلب ...

واکنش لاریجانی به سخنان مطهری

واکنش لاریجانی به سخنان مطهری
رئیس مجلس با انتقاد تلویحی از اظهارات علی مطهری در نطق میان‌دستور خود گفت: نمایندگان در بیان مطالب خود طوری عمل کنند که حرمت پاسداران عزیز در جامعه و ‌شأن و احترام مسئولان ‌قوای سه‌گانه حفظ شود

به گزارش اصولگرا به نقل از مشرق ؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(سه‌شنبه) در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به ولادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: امام محمدباقر(ع) از فرصت تاریخی زمانه خویش بهره جست و دانش راستین اسلامی را در محافل علمی خود مدون کرد، به طوری که فقه اسلامی ریشه در مدرسه علمیه امام باقر دارد.... .

ادامه مطلب ...

حکم صدام برای فرمانده‌اش در خرمشهر

حکم صدام برای فرمانده‌اش در خرمشهر
بنا بر اسناد برجای مانده ارتش عراق، صدام دو فرمانده ارشد خود را که هدایت فعال‌ترین یگان‌های ارتش صدام را در نبردهای خرمشهر و آبادان برعهده داشتند، بعد از فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام، اعدام کرد

به گزارش اصولگرا به نقل از فارس، پس از فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام، صدام، فرمانده لشکر سوم زرهی و فرمانده تیپ زرهی ابن ولید که از فعال ترین یگان‌های ارتش عراق در نبردهای خرمشهر از سقوط تا آزاد سازی بودند را اعدام کرد.

در کتاب «خرمشهر در اسناد ارتش عراق» که به همت اصغر کاظمی تدوین شده است، به حکم اعدام این دو فرمانده ارتش عراق اشاره شده که حکایت از شکست دشمن در عملیات بیت‌المقدس دارد. این سند، نامه دبیر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق به سپاه‌های ارتش عراق است.... .

ادامه مطلب ...

تجمع معترضان به مطهری در مقابل مجلس

تجمع معترضان به مطهری در مقابل مجلس
دانشجویان بسیجی معترضی که در واکنش به سخنان علی مطهری علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مقابل درب اصلی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند با دخالت پلیس متفرق شدند

به گزارش اصولگرا به نقل از مشرق ، جمعی از دانشجویان بسیجی امروز سه شنبه در اعتراض به سخنان اخیر علی مطهری نماینده تهران مبنی بر آنچه که وی آن را دخالت سپاه در انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود، جلوی درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. ... .

ادامه مطلب ...

مطهری تحت تاثیر چه افرادی قرار گرفته که دل فتنه گران را ...

مطهری تحت تاثیر چه افرادی قرار گرفته که دل فتنه گران را شاد می‌کند؟
آقای مطهری تحت تاثیر القائات چه افرادی قرار گرفته‌اند که این سیر روشن را برعکس تحلیل و دل فتنه‌گران داخلی و وابستگان نظام سلطه بین الملل را شاد می‌کند. ای کاش ایشان ابهاماتشان را مستقیماً از خود ما می‌پرسیدند

به گزارش گروه سیاسی اصولگرا به نقل از فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با ارسال اطلاعیه‌ای در مورد اظهارات علی مطهری نوشت؛ خوب است آقای مطهری بدانند که شهید مطهری به دست افراد منحرف و خشک سر و خودخواهی به شهادت رسیدند که تفسیر مادی از اسلام و قرآن تحت تاثیر یکی از عناصر فتنه قرار گرفته بودند و قاتلان آن شهید به دست پاسداران بزرگواری که بعضی از آنها به شهادت رسیده اند کشف و به سزای عمل خود رسیدند.

برپایه این خبر متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

ملت بزرگ ایران

ادامه مطلب ...

تکرار ادعاهای مطهری تو‌سط کواکبیان

تکرار ادعاهای مطهری تو‌سط کواکبیان

به گزارش اصولگرا به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر ظهر امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب گفت: این بیست و یکمین نطق و آخرین نطق میان دستور بنده در مجلس هشتم است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: مجلس هشتم به پایان رسید و باید ارزیابی کنیم که علی‌رغم همه شعارهایی که درباره عدالت سر دادیم، وضعیت عدالت سیاسی ما به مفهوم شایسته‌سالاری، عدالت اقتصادی به مفهوم کم شدن فاصله طبقاتی، عدالت قضایی به مفهوم اجرای بدون ملاحظه و قاطعیت دستگاه قضایی، عدالت قانونی و ... .

ادامه مطلب ...

شهید راه خونین

                                                سوم خرداد سالروز آزاد سازی خونین شهر گرامی باد .                                                     به یاد شهیدان  راه خدا و شهید محمد جهان آرا .

علامه حسن زاده آملی و استاد صمدی آملی تکذیب کردند + دستخط و متن

بدنبال شبهات و شایعات اخیر
علامه حسن زاده آملی و استاد صمدی آملی تکذیب کردند + دستخط و متن کامل
اصل اصیل و پایدار تولّی و تبّری اصل مسلّم ما شیعیان خالص امامیه‌ اثنی عشریه است

متن پیام که درخبرگزاری فارس آمده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این متمسک به ذیل ولایت امام امیرالمومنین علی‌بن ابی‌طالب و حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا و اولاد طاهرینشان علیهم السلام با اعلام برائت و بیزاری از قاطبه دشمنان، معاندان و غاصبان حقوق حقه اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین معروض می‌دارد:

داود صمدی آملی

ادامه مطلب ...

امروز موعد «جهاد اکبر» است/ گناه کسانی که مسئولیت دارند،...

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس:
امروز موعد «جهاد اکبر» است/ گناه کسانی که مسئولیت دارند، ابعاد وسیع تری پیدا می کند
رهبر معظم انقلاب افزودند: ما که در دوران دفاع مقدس مسئولیتهای مهم و حساسی برعهده داشتید بدانید پس از جهاد اصغر، نوبت به جهاد اکبر رسیده که به مراتب دشوارتر و سخت تر است.در فضای امروز کشور، اگر بر اصول و ارزشها پافشاری کردید و تقوا را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رعایت کردید، ارزش و اهمیت والاتری دارد.

به گزارش اصولگرا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار جمعی از ایثارگران، سالهای دفاع مقدس را به تابلویی زیبا و ظریف تشبیه و خاطرنشان کردند: راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شد، ادامه خواهد یافت و برای اینکه زیبایی های روزهای دفاع مقدس از نزدیک برای مخاطب توصیف شود لازم است هزاران کتاب با معیارهای هنری نگاشته شود تا جزئیات فداکاری رزمندگان برای مردم تشریح شود.

رهبر انقلاب اسلامی، کار رزمندگان را در سالهای جنگ تحمیلی، موفق، با ارزش، خیلی بزرگ و مبهوت کننده دانستند و افزودند: شما که در دوران دفاع مقدس مسئولیتهای مهم و حساسی برعهده داشتید بدانید پس از جهاد اصغر، نوبت به جهاد اکبر رسیده که به مراتب دشوارتر و سخت تر است.

ایشان با تشریح و مقایسه ویژگی های جهاد اصغر و جهاد اکبر تصریح کردند: در فضای امروز کشور، اگر بر اصول و ارزشها پافشاری کردید و تقوا را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رعایت کردید، ارزش و اهمیت والاتری دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: امروز با دو دشمن، یکی استکبارِ خبیث و دیگر نفسِ درون مواجه هستیم که اگر کسی بتواند با رعایت تقوا، گام بردارد و تصمیم بگیرد، زمینه تعالی معنوی و پیشرفت مادی فراهم می شود.

رهبر انقلاب اسلامی پرهیز از گناه را لازمه سلوک الی الله دانستند و خاطرنشان کردند: با گناه نکردن نیمی از راه پیموده می شود، البته گناه کسانی که مسئولیت سیاسی، اجرایی، مدیریتی، تبلیغی و مذهبی دارند، به مراتب ابعاد وسیع تری پیدا می کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه حرکت درست مسئولان موجب تسری آن در جامعه می شود تصریح کردند: ما با ایستادگی و حرکت درست، جامعه را هم تشویق می کنیم و البته باید بدانیم این حرکت ملت ایران با خستگی و بی حوصله گی برخی افراد دچار تزلزل و انحراف نمی شود.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود افزودند: این راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شده، ادامه پیدا خواهد کرد و شما دیدید کسانی که در جریان حرکت عمومی ملت، بار مسئولیت را بر زمین نهادند فوراً جوانهای با روحیه آن را بر داشتند و انشاء الله به منزل خواهند رساند.
ادامه مطلب ...

دوران برگزاری نشست های << بزن در رویی >> زیرتابلوی فرهیختگان

مجتبی زارعی درگفتگوی تلفنی باخبرنگارسرویس سیاسی اصولگرا اظهارداشت :
دوران برگزاری نشست های << بزن در رویی >> زیرتابلوی فرهیختگان ونخبگان سپری شده است
همایش های بزن در رویی ، نشست های پروژه ای وجمع کردن فله ای افرادزیرتابلوی فرهیختگان به دور ازعقلانیت فنی- مهندسی امکانهاوتوانایی های توسعه ای است

                                                                    مجتبی زارعی درگفتگوی تلفنی باخبرنگارسرویس سیاسی اصولگرا گفت : برگزاری همایش های فله ای وپروژه ای ازویژگی های احرازشده ارکان مدیریتی کنونی استان برای فرار ازپاسخگویی وانتقادات دلسوزان وجامعه نخبگانی مازندران است زیرا فهرست کردن افرادیک منطقه یا یک استان درقالب یک پروژه و برنامه رایج و انجام نشست تبلیغاتی ،فاقدعقلانیت های فنی و به دوراز رفتارها والگوهای توسعه ای درمهندسی نیروی انسانی است. ... .

ادامه مطلب ...

غفلت های استانداری مازندران برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری

غفلت های استانداری مازندران برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری بروایت شمال امروز:
کمتر دستگاه یا اداره ای را در استان مازندران می بینید که جز یک بنر در اتاق جلسات خود ویا سربرگ مکاتباتش از اجرای فرمان مقام معظم رهبری در تحقق شعارتولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بدرستی تبعیت کرده باشد....

                                                   کمتر دستگاه یا اداره ای را در استان مازندران می بینید که جز یک بنر در اتاق همایش ها و جلسات خود ویا سربرگ مکاتباتش از شعار سال ۹۱ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بدرستی تبعیت کرده باشد و ستاد ؛ کمیته یا کارگروه اجرایی با برنامه ای را تشکیل داده تا بتواند در تحقق منویات مقام عظمای ولایت گام نهد... .

ادامه مطلب ...