وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

پیام تسلیت شهادت امام حسن عسگری

شهادت امام حسن عسگری تسلیت باد

مى زند آتش به قلبم سوز داغ عسکرى
گیرد امشب اشک من هر دم سراغ عسکرى

شد به سن کودکى فرزند دلبندش یتیم
گشت دُرّ اشک مهدى چلچراغ عسکرى

شهادت مظلومانه ی مظلوم ترین پدران عالم را به همه ی ایرانیان ولایتمدار و شیعیان جهان اسلام و به درگاه فرزند غائب آن مظلوم ،دردانه ی زهرا،  تسلیت عرض می نمایم

فروش بیسکوییت گرجی + آشنایی با محصولات

  

سال تأسیس شرکت گرجی به دهه 40 خورشیدی یعنی سال 1340 بازمی گردد. این شرکت در حقیقت یک شرکت خانوادگی بوده و بنیان گذار آن مرحوم علی گرجی است که متاسفانه امروز در بین ما نیست . این شرکت قبل از پیروزی انقلاب عضو بورس اوراق بهادار بود.مرحوم گرجی کارخانه  را در رباط کریم راه اندازی کرد که برخلاف حال حاضر که رباط کریم شهری بزرگ و صنعتی است آن روزها منطقه ای بود دور افتاده و محروم که تنها راه امرار معاش مردمش از کشاورزی بود.گرجی علاوه بر این که خود در این محیط رشد کرده و توسعه یافته است خدمات متقابلی نیز به رشد و توسعه منطقه رباط کریم داشته است.در طی  سالهای پس از انقلاب افراد زیادی بودند که در شرکت بیسکویت گرجی پرورش یافته‌اند و خود پس از مدتی به دنبال تولید و تاسیس واحدهای صنعتی کوچک رفتند.به عبارتی پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه گرجی به سمت تولید رفتند.
حکایت گرجی  همین است که با برندی پنجاه و چند ساله محصولاتش همیشه در خانه های مردم حضور داشته است.نه تنها چاشت و نیم چاشت  آنان بوده که حتی گاهی ملودی تیزرهای تبلیغاتی‌اش را  هم زمزمه می‌کردند و اشعارش را ناخودآگاه بلند بلند می‌خواندند.شاید خاطره انگیز ترین محصول این شرکت ، همان بیسکویت باغ وحش گرجی می باشد که سال‌ها برای تمام کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌ترها خاطره انگیز بوده و هست.درآوردن حیوانات بیسکویتی از آن بسته بندی زردرنگ بیش از هر چیز یادآور نام گرجی و شوق دوران کودکی است.طیف محصولات گرجی در پنج دسته کلی قرار می‌گیرند که هر کدام مجموعه ای از محصولات متفاوت هستند.بیسکویت‌ها،ویفرها،کراکرها،کوکی‌ها و شکلات‌ها این پنج مجموعه هستند.

در حال حاضر شرکت پخش نوین برتر که به نوعی زیر مجموعه گرجی می باشد، نمایندگی پخش و فروش محصولات گرجی را در استان مازندران برعهده دارد. این شرکت نزدیک به پنجاه محصول از محصولات متنوع گرجی را در سبد فروش خود دارد و آماده ارائه آنها به همه خاطره بازها و دوستداران گرجی در استان مازندران میباشد .
شماره تماس دفتر شرکت  :03235118-011

سرپرست فروش: 09119236684
فروشنده : 09119528392

نوین برتر روزهایی خوش را با گرجی برایتان آرزو دارد.

محصولاتی که شرکت نوین برتر ارائه می دهد عبارتند از :

بیسکویت گرجی
شناخته‌ترین و قدیمی‌ترین محصول گرجی بیسکویت‌های آن است.در این مجموعه 34 نوع بیسکویت قرار دارد که معروف‌ترین آن‌ها سبوسه، دایجستیو، کودک،نیم چاشت،نسترن و بیسکویت پذیرایی است. علاوه بر این چه کسی است که خاطره بیسکویت‌های باغ وحش گرجی را به یاد نداشته باشد. بیسکویت گرجی از سال 1340 تاکنون با استفاده از بهترین مواد اولیه و ترکیبات مناسب وارد بازار ایران شد و سعی کرد تا با بازار ناشناخته ای که در دست محصولات خارجی بود رقابت کند.هم اکنون بیسکویت‌های گرجی هم تراز بیسکویت‌های شاخص اروپایی هستند و به همین دلیل در بازارهای منطقه نیز حضور خوبی داشته‌اند.
 
کراکر گرجی
کراکرها از محصولات جدید گرجی هستند.گرجی هم اکنون سه نوع کراکرتولید می‌کند که یک نوع آن کراکر سبزی و دو نوع دیگر کراکر پنیری هستند.کراکر پابریکا با نام ریزه میزه هم از محصولات پرطرفدار گرجی است.
 
کوکی‌ها
گرجی 15 نوع مختلف کوکی دارد که شکل کوکی‌ها و شمایل بسته بندی ها شباهت زیادی به هم دارد.کوکی‌ها نرم و مغزدار هستند مگر کوکی با تکه های شکلات که خشک است.کوکی با مغز مارمالاد آلبالو و مارمالاد انجیر طرفداران زیادی دارند و کوکی با مغز کاکائو هم از اولین کوکی‌های بازار است.
 
ویفرها
در سبد ویفرهای گرجی پنج نوع ویفر وجود دارد که البته تفاوت‌های جالبی با هم دارند.جدا از دو ویفر شکلاتی نارگیلی و یا شکلاتی با طعم فندق که با برندهای مختلف در بازار به وفور بافت می‌شود، دو ویفر رنگینک و ویفر لقمه ای گرجی داستانی متفاوت دارند.رنگینک یک محصول تماما تقلیدی از ویفرهای رنگارنگ مینو است که سال‌هاست در بین مردم به خاطر طعم خوب و کیفیت بی نظیرش جا افتاده است. رنگارنگ گرجی حتی در بسته بندی و رنگ‌های به کار رفته در روی بسته بندی‌هایش کاملا شبیه رنگارنگ مینو است و خریدار باید کاملا دقت داشته باشد تا تفاوت این دو را احساس کند.برخلاف آن ویفرهای لقمه ای که اکنون در پنج طعم ارائه میگردد، ایده جالبی از سوی گرجی بود و بازتاب خوبی هم در بازار داشته است.این خلاقیت گرجی افراد زیادی را که با وجود علاقه از خوردن ویفر به خاطر نرم بودن و پودر شدن آن در دست و در داخل بسته به هنگام باز کردن خودداری می‌کردند، لذت خوردن ویفرهای میوه ای را دوباره بچشند. گرجی به عنوان محصولی جدید ویفرهای مانژ را نیز در پنج طعم عرضه کرده است .
 
شکلات‌ها
شکلات صبحانه گرجی بی شک محصول با کیفیت و مورد توجهی است.شکلات صبحانه گرجی یکی از علایق کودکان و نوجوانان برای صرف صبحانه و یکی از عوامل جذب آنان برای خوردن این وعده غذایی مهم محسوب می‌شود.در کنار شکلات صبحانه،گرجی اقدام به تولید شکلات‌هایی با مغز نارگیل و یک شکلات بسته ای با نام "وقت و بی وقت" کرده است که علاوه بر عنوان جالب توجهش،طعم خوبی نیز دارد .

تصاویری از محصولات :

در ادامه صفحه

 

ادامه مطلب ...