وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

آغازدوردوم انتصابات آقای نماینده خاص ؟!

آغازدوردوم انتصابات آقای نماینده خاص ؟!
انتخابات ناپلونی آقای نماینده خاص؟! کافی بود تا وی زونکن حاوی اسامی یک جین رفقا را باز کرده وبا چینش و سرجمع همه موارد و جوانب ورصد ادارات حائز اهمیت دور دوم تغییر و انتصابات مدیران را کلید بزند

فرصت ۴ ساله تا انتخابات مجلس دهم کافی است تا هر ماه با رصد اقدامات وعده های منتخبین خود مسیر درست را در چگونگی وظائف تعیینی نمایندگان در یابیم ورسانه ها مهمترین ابزار سنجش گفته ها و عملکردهای آنانی هستند که افکار عمومی هر حوره انتخابیه شان به او اعتماد نموده تا جهت دهی توسعه شهر واستانش را در چینش مطالبات عمومی مد نظر قرار دهند نه شیوه خود محوری و فراموشی فرادی تایید حوزه انتخابیه ها که بسیار دوستان خود قضاوت خواهند کرد ....

ادامه مطلب ...

حدیث/ برترین خصلت های بانوان چیست؟

حدیث/ برترین خصلت های بانوان چیست؟

امیر المؤمنین علیٌّ علیه‏السلام :

خِیارُ خِصالِ النِّساءِ شِرارُ خِصالِ الرِّجالِ: الزَّهوُ ، والجُبنُ ، والبُخلُ ؛ فإذا کانتِ المَرأةُ مَزهُوَّةً لَم تُمَکِّنْ مِن نَفسِها ، وإذا کانت بَخیلَةً حَفِظَت مالَها ومالَ بَعلِها ، وإذا کانت جَبانَةً فَرِقَت مِن کُلِّ شَیءٍ یَعرِضُ لَها .

امام على علیه‏السلام :

بهترین خصلت‏هاى زنان ، بدترین خصلت‏هاى‏مردان است : غرور ، ترسویى و بخل؛ زیرا زن هرگاه مغرور باشد خودش را در اختیار (نامحرم) نمى‏گذارد . هرگاه بخیل (و ممسک) باشد مال خود و شوهرش را نگه مى‏دارد و هرگاه ترسو باشد از هر چیزى که برایش پیش آید (و مایه بد نامى باشد) وحشت مى‏کند .

نهج البلاغة : الحکمة 234 منتخب میزان الحکمة : 510

برگرفته از سایت اصولگرا

حجازی خبرداد:ساخت بزرگترین مجتمع چندمنظوره فرهنگی شمال کشور

حجازی خبرداد:ساخت بزرگترین مجتمع چندمنظوره فرهنگی شمال کشور در ساری
شهردار مرکز مازندران از آغاز ساخت بزرگترین مجتمع چند منظوره تجاری، فرهنگی و تفریحی شمال کشور در ساری خبر داد.

به گزارش اصولگرا "سید علی حجازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این پروژه توسط شرکت سازه های بلندخاورمیانه با مشارکت و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری، صبح شنبه 23 اردیبهشت ماه کلنگ زنی می شود.

وی افزود: بر اساس طراحی انجام شده مجموعه فوق در پنج بلوک شامل ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی احداث خواهد شد.

شهردار ساری اظهار داشت: در بخش ساختمان تجاری این مجموعه تاسیساتی نظیر پارکینگ، تاسیسات، تجاری، فضاهای ارتباطی در هفت طبقه به مساحت 18 هزار متر مربع احداث می شود.

حجازی گفت: در ساختمان اداری این مجموعه در دو بلوک شامل پارکینگ، لابی، فضاهای اداری، تاسیسات، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و سینما و فضاهای ارتباطی با مساحت حدود 30 هزار متر مربع جانمایی می شود.

وی افزود: در ساختمان مسکونی در دو بلوک شامل پارکینگ، لابی، مسکونی و فضاهای ارتباطی در 23 و 20 طبقه در دو بلوک کنار هم جمعا دارای مساحتی حدود 60 هزار متر مربع است.

حجازی گفت: مجتمع چندمنظوره دنیای آرزو در کیلومتر دو جاده فرح آباد ساری احداث خواهد شد.   

برگرفته از سایت اصولگرا

ولایتی:"بیداری اسلام&#1740

ولایتی:"بیداری اسلامی" آینده امیدبخشی دارد
مشاور رهبری در امور بین الملل، آینده بیداری اسلامی را روشن و امید بخش دانست.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه همایش بیداری اسلامی در گرگان افزود: این امر به آن معنا نیست که این اهداف به آسانی به دست آمده و مشکلی ندارد.

وی اظهار داشت: همانطوری که ایران اسلامی در 33 سال گذشته موانع سختی را پشت سرگذاشت، در دیگر کشورها نیز شاهد خواهیم بود که مشکلاتی بر سر راه پیروزیهای نهایی است.

ولایتی گفت: با عزم راسخ مردم تونس لیبی و سایر کشورهای اسلامی آینده بیداری اسلامی روشن است .

به گزارش مهر، همایش یکروزه سراسری بیداری اسلامی از صبح پنجشنبه در گرگان آغاز شد و مهارت افزایی تحقیقات، ارتباط و تعامل بیشتر با مراکز با توجه به بیداری اسلامی که در جهان رخ داد و استفاده از پتانسیل های علمی از اهداف همایش بیداری اسلامی است.

همراهی و حمایت از مردم آزاد اندیش کشورهای اسلامی، آگاهی، بصیرت نسبت به پتانسیل های آموزه های دینی و اسلامی، بهره مندی صحیح از آموزه های دینی، ارائه نقشه درست مسیر جریان های اسلامی و جلوگیری از دیگر اهداف این همایش است.

بیداری اسلامی در قرآن و سنت، روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و عدالت طلبی از جمله محورهای همایش است.

32 مقاله از این مرکز و 57 مقاله خارج از مرکز جامعه المصطفی به همایش ارسال شد که 64 مقاله توسط آقایان و 25 مقاله توسط خانمها ارائه شده است.  

برگرفته از سایت اصولگرا

شهید مطهری در نظر احمدی‌نژاد

شهید مطهری در نظر احمدی‌نژاد
رییس جمهوردر جمع مردم فریمان، عدم‌احترام به حقوق ملت‌ها را نشانه بی‌عقلی دانست.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از ایسنا" محمود احمدی‌نژاد در آخرین برنامه کاری خود در اولین روز سفر استانی هیات دولت به خراسان‌رضوی، در جمع مردم فریمان حضور یافت و اظهارکرد: اینجا دیار عالمان و اندیشمندان بزرگی نظیر شهید مطهری است. اگر امروز ارزش‌هایی از ارزش‌های انقلاب می‌درخشد، بخش مهمی از آن مرهون کار فکری، تعقل و اندیشه‌های شهید استاد مطهری است. شهید مطهری پرچمدار تفکر و تعقل است و وی از همه ظرفیت‌های اندیشه و عقل استفاده کرد. منطق و استدلالات او، منطق تمام دشمن بشریت را منکوب کرده است. ... .

ادامه مطلب ...

توصیه فرهنگی علامه‌حسن‌زاده‌آملی به مردم

توصیه فرهنگی علامه‌حسن‌زاده‌آملی به مردم
علامه حسن‌زاده آملی گفت: بهتر است مردم به جای زینت منازل خود با مجسمه‌های حیوانات، با کتاب منازل خود را زینت دهند چرا که هر چه به سمت کتاب حرکت کنیم به سوی تعالی و انسان سازی گام برداشته‌ایم.

به گزارش اصولگرا، علامه حسن‌زاده آملی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به اینکه کتاب خوب است اظهار داشت: بهتر است مردم به جای زینت منازل خود با مجسمه‌های حیوانات، با کتاب منازل خود را زینت دهند چرا که هر چه به سمت کتاب حرکت کنیم به سوی تعالی و انسان سازی گام برداشته‌ایم و هرچه بتوانیم کتاب بخوانیم و با آن انس داشته باشیم واردات و صادرات درونیمان پالایش پیدا می‌کند.( مقصود از واردات یعنی آنچه گوش می‌کنیم و صادرات یعنی آنچه بازگو می‌کنیم)

ایشان در ادامه بیان داشتند: انسان هرچه با کتاب اُلفت بیشتر داشته باشد واردات و صادرات خود را پالایش می‌کند و می‌تواند به سوی انسان کامل که حضرت علی (علیه السلام) به آن اشاره دارند نزدیکتر شود.

علامه حسن‌زاده تصریح کردند: روزی یکی از ائمه داشتند از کوچه‌های مدینه عبور می‌کردند فردی گفت: بیا بازی کنیم، ایشان فرمودند فرصت بازی بسیار است باید در پی علم باشیم و حضرت علی(ع) به فرزندشان امام حسن(ع) وصیت کردند: آقراء، واقراء؛ یعنی بخوان و بالا بیا    

برگرفته از سایت اصولگرا

رای دیوان عدالت درباره نیروهای شرکتی

رای دیوان عدالت درباره نیروهای شرکتی
دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی کشور از صدور رای جدید دیوان عدالت اداری درباره پرونده ساماندهی نیروهای شرکتی و ابلاغ آن به دولت برای رفع ابهامات قانونی خبر داد

به گزارش سرویس اجتماعی اصولگرا ، داود جوانی در گفتگو با مهر از صدور رای جدید دیوان عدالت اداری در مورد پرونده ساماندهی نیروهای شرکتی خبر داد و گفت: این رای برای صدور دفاعیه و رفع ایرادات قانونی به دولت ابلاغ شده است.

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی کشور، اظهار داشت: در پی شکایات ... .

ادامه مطلب ...

آیت الله جوادی آملی: چیزی به نام مکتب ایرانی نداریم

آیت الله جوادی آملی: چیزی به نام مکتب ایرانی نداریم
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه چیزی به نام مکتب ایرانی نداریم، گفت: ایرانیت، یک فکر و مکتب نیست و این درست نیست که مثلا ایران را با قرآن و اسلام بسنجیم؛ زیرا خاک را با فرهنگ نمی‌سنجند

به گزارش سرویس فرهنگی اصولگرا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی روز پنج‌شنبه در دیدار رئیس و مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تصریح کرد: سئوالاتی از این قبیل که ایرانیت بر اسلامیت مقدم است یا خیر، مضحک است و چنین سئوالی اساسا موضوعیت ندارد.

وی یادآور شد: در جریان کودتای ننگین 28 مرداد، در مدت چند ساعت، مرگ بر شاه به جاوید شاه تبدیل شد، اما وقتی امام آمد و علما و متدینین آمدند، مردم 16 و 17 شهریور و بعد از آن گفتند مرگ بر شاه، و اینجا جایگاه اسلامیت معلوم می‌شود.

ادامه مطلب ...

روایت ابوالقاسم طالبی از چگونگی شکل‌گیری فیلمنامه «قلاده‌های طلا

روایت ابوالقاسم طالبی از چگونگی شکل‌گیری فیلمنامه «قلاده‌های طلا»
کارگردان «قلاده‌های طلا» گفت: نزدیکی‌های روز عرفه بود. انگار دعای کسی در حقم مستجاب شد، چون فکری به ذهنم آمد، 10 صفحه از فیلمنامه را نوشتم و داستانم به‌تدریج شکل گرفت.

به گزارش سرویس هنری اصولگرا به نقل از فارس، فتنه سال 88 به‌حق پس از جنگ تحمیلی، بزرگ‌ترین چالش فراروی نظام بود که دل‌سوزان حقیقی انقلاب اسلامی را در سراسر جهان، سخت نگران کرد.

در این میان درآمیختن حق و باطل، چنان غباری برانگیخت که حتی خیلی از مدعیان سیاست‌ورزی و تحلیل‌گری را نیز به اشتباه انداخت. در چنین فضائی، غبار از رخ حقیقت برگرفتن و واقعیت‌ها را بدان گونه که اتفاق افتادند و ... .

ادامه مطلب ...

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تغییر کرد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تغییر کرد

با رای اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، مظفر پوررنجبر جایگزین صابر فیضی در سمت مدیر عاملی این شرکت شد.

به گزارش اصولگرا به نقل از فارس، پوررنجبر پیش از این عضو هیات مدیره کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین بوده است.    

(برگرفته از سایت اصولگرا)

عفو عمومی بشار اسد برای برخی سربازان و نظامیان سوریه

عفو عمومی بشار اسد برای برخی سربازان و نظامیان سوریه
رئیس جمهوری سوریه در حکمی برخی جرایم و تخلفات مربوط به سربازان و نظامیان این کشور را بخشیده شده اعلام کرد.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از فارس، بشار اسد امروز در حکمی جدید همه تخلفات مربوط به برخی مواد قانون خدمت سربازی و تخلفات نظامی تا تاریخ 2 می 2012 را بخشیده شده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، این دستور از تاریخ 2 می قابل اجراست و جزئیات آن در نشستی در تلویزیون سوریه پس از پخش اخبار شبانگاهی تشریح خواهد شد.

بنا بر این گزارش، به موجب این حکم:

الف) همه تخلفات ذکر شده در مواد 95-96-99-100 و 107 قانون سربازی صادر شده در سال 2007 و اصلاحات آن بخشیده می‌شود.

ب) همه تخلفات مذکور در مواد 100-101 و 146 دو بند 1و 5 قانون مجازات نظامی صادر شده در سال 1950 و اصلاحات آن بخشیده می‌شود.

ج) حکم مذکور در بند ب، شامل افراد فراری به دلیل تخلفات داخلی و خارجی نمی‌شود مگر اینکه طی 90 روز برای فراری‌های داخل کشور و 120 روز برای فراری‌های خارج از کشور از تاریخ صدور این حکم، خود را معرفی کنند.   

(برگرفته از سایت اصولگرا)

دو توصیه شهید بهشتی به قرائتی

دو توصیه شهید بهشتی به قرائتی
حجت الاسلام قرائتی دبیر ستاد اقامه نماز کشور در دیدار جمعی از مستندسازان کشور گفت: نماز مال من نیست و من خود را مسلمانتر از شما نمی‏دانم، پس باید هرکدامتان دِینتان به نماز را ادا کنید

به گزارش سرویس فرهنگی اصولگرا به نقل از مهر، نشست مسئولان ستاد اقامه نماز با مستند سازان و تعدادی از مسئولان فرهنگی کشور صبح امروز شنبه نهم اردیبهشت ماه در سازمان تبلیغات اسلامی برگزارشد.

این نشست با نیت ترویج فرهنگ اقامه نماز با استفاده از قالبهای هنری، ساخت فیلمهای مستند و تجربی با حمایت ستاد اقامه نماز برگزارشد. در این نشت عنوان شد که در جشنواره فجر از 150 مستند ساز برای شرکت در این نشست دعوت شد که قالبهای ذهنی‎شان برای ساخت فیلمهایی با مضمون نماز را ارائه دهند که 51 مستند ساز دعوت ستاد اقامه نمازرا اجابت کرده و این جلسه با حضوراکثریت مدعوین رسمیت یافت.

در این نشست  

ادامه مطلب ...

کارگران نمونه سال 90 را بشناسید

کارگران نمونه سال 90 را بشناسید
اسامی 11 کارگر نمونه کشوری در سال 90 به همراه 6 واحد نمونه و همچنین 6 گروه منتخب کاری اعلام شد

به گزارش سرویس اجتماعی اصولگرا به نقل ازمهر، عصر روز شنبه در مراسمی به مناسبت هفته کارگر از 11 کارگر منتخب سال 90 به همراه 6 واحد نمونه و 6 گروه کاری توسط رئیس جمهور تجلیل شد. ... .

ادامه مطلب ...

نماینده‌ای که با اختلاف 91 رای به مجلس رسید

نماینده‌ای که با اختلاف 91 رای به مجلس رسید
براساس شمارش آرا در حوزه انتخابیه تویسرکان، کاظم سلیمی در رقابتی نزدیک و تنها با اختلاف 91 رای، پیروز انتخابات در این شهرستان شد

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از فارس، پس از پایان شمارش 97 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تویسرکان، از 40597 رای صحیح کاظم سلیمی با 20 هزار 344 رای به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب و سپس مرتضی فضلعلی با 20 هزار و 253 رای و اختلاف تنها 91 رای از راهیابی به مجلس بازماند.

بدین ترتیب سلیمی 50.11 درصد آرا و فضلعلی 49.88 آرا را به خود اختصاص دادند.   

(برگرفته از سایت اصولگرا)

انواع دماسنج و طرز کار آن ها (2)

• دماسنج معمولی (استاندارد Thermometer)

• دماسنج حداکثر (Max-Thermometer)

• دماسنج حداقل (Minimum Thermometer)

• دماسنج حداقل-حداکثر (Min-Max Thermometer)

• دمانگار (Thermograph)

انواع دما سنجمتن ایتالیک ترمومتر پزشکی ترمومتر پزشکی ، این گرماسنج جهت اندازه گرفتن حرارت بدن بکار می رود و چون حد متوسط حرارت بدن انسان 37 درجه سانتی گراد (5/98 درجه فارنهایت ) است در ترمومترهای پزشکی بر اساس سانتیگراد بین 33 تا 42 در میشود .و برای اینکه بمجرد جدا شدن ترمومتر از بدن انسان (زیر زبان - زیر بغل داخل مقعد...) و برخورد با حرارت یا برودت محیط، جیوه داخل ترمومتر تغییر مکان پیدا نکند، خمیدگی مخصوصی در انتهای لوله ترمومتر نزدیک مخزن جیوه قرار میدهند و هر بار که بخواهند آنرا بکار برند چندین بار ترمومتر را بطرف مخزن تکان شدید میدهند تا جیوه داخل لوله از خمیدگی بگذرد و کاملا وارد مخزن گردد

ادامه مطلب ...

انواع دماسنج ها و طرز کار آنها (1)

انواع دماسنج ها و طرز کار آنها ( Thermometer  )

تاریخچه:

نخستین وسیله واقعی علمی را برای اندازه‌گیری درجه حرارت در سال ۱۵۹۲ گالیله اختراع کرد وی برای این منظور یک بطری شیشه‌ای گردن باریک انتخاب کرده بود. بطری با آب رنگین تا نیمه پر شده و وارونه در یک ظرف محتوی آب رنگینی قرار گرفته بود. با تغییر دما هوای محتوی بطری منبسط یا منقبض می‌شد و ستون آب در گردن بطری بالا یا پایین می‌رفت. ... .

ادامه مطلب ...

زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

باسمه تعالی

زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

فاطمه (علیها السلام) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این طایفه از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند، اما دارای مضمونی واحد می‌باشند. در یکی از این گفتارها (که البته مورد اتفاق مسلمانان، اعم از شیعه و سنی است)، رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند: "فاطمه سرور زنان جهانیان است". ... .

ادامه مطلب ...

پاسخ الهام به تخریب‌ها و سوء برداشت‌ها در قبال یک مصاحبه

پاسخ الهام به تخریب‌ها و سوء برداشت‌ها در قبال یک مصاحبه
به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا ؛ دکتر غلامحسین الهام عضو سابق حقوقدان شورای نگهبان هفته گذشته در مصاحبه با رجانیوز به تحلیل جامعه شناختی و سیاسی انتخابات 12 اسفند به‌طور تفصیلی پرداخت. در پایان این گفت‌وگو، مصاحبه کننده در مورد منطق انتصاب یا ابقای برخی از افراد در دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام سوال پرسید، که الهام نیز در پاسخ نظر خود را عنوان کرد. سوال خبرنگار و پاسخ دکتر الهام به شرح زیر بود:

در حکم اخیر مقام معظم رهبری در مورد اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابقا یا انتصاب برخی از افراد را می‌بینیم. چگونه است که در مجمع به آنان اعتماد می‌شود، ولی در لیست جبهه پایداری نیستند؟ آیا به دلیل جایگاه‌های متفاوت است؟ نظر شما چیست؟

به نظرم مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، به‌خصوص افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند. در مجمع تشخیص مصلحت، انتصاب خود افرادش هم یک جور مصلحت است. ... .

ادامه مطلب ...

«قرب و هم‌جواری» با خداوند مهمترین هدفی است که قرآن به انسان معر

آیت‌الله مصباح در پیامی به سومین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان:
«قرب و هم‌جواری» با خداوند مهمترین هدفی است که قرآن به انسان معرفی می‌کند
مهمترین هدفی که قرآن برای سیر تکامل انسان معرفی می‌کند، مقامی بسیار والاست که واژه‌ها از دست‌اندازی به آن باز می‌مانند. رساترین تعبیری که قرآن برای اشاره به این دور دست‌ترین چکاد سعادت برگزیده است، همانا «قرب و هم‌جواری» با خدای متعال است.

                                                                  به گزارش اصولگرا به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، طی پیامی به مناسبت برگزاری سومین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران که توسط مجتبی مصباح‌یزدی قرائت شد، بر لزوم به‌کارگیری تعالیم انسان‌ساز قرآن کریم در زندگی تاکید کرد.

متن کامل این پیام در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَد جَاءکُم  ... .

ادامه مطلب ...

اعتراف تازه اوباما درباره عواقب هزینه‌زای تنش با ایران

اعتراف تازه اوباما درباره عواقب هزینه‌زای تنش با ایران

"باراک اوباما" با اشاره به طرح جدید انرژی آمریکا گفت: تنش غرب با ایران باعث افزایش قیمت جهانی نفت تا ۳۰ دلار میشود و این مساله باعث افزایش قیمت بنزین و گاز در آمریکا شده است.


به گزارش آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا گفت: تنش با ایران و مبهم بودن اوضاع منطقه خاورمیانه باعث افزایش ۲۰ تا ۳۰ دلاری قیمت نفت خواهد شد و این موضوع همچنین باعث بالا رفتن هزینه بنزین و گاز برای دارندگان خودرو در آمریکا می‌شود.

اوباما در مصاحبه با "انجمن خودرو آمریکا"(AAA) با اشاره به افزایش۲۰-۳۰ دلاری قیمت نفت در بازارهای جهانی گفت: نکته کلیدی در مورد افزایش قیمت بنزین، نوسان بازارهای جهانی و مبهم بودن آنچه که در آینده در خاورمیانه رخ خواهد داد است.

اوباما همچنین اظهار داشت: موضوع مهم دیگر افزایش تقاضای چین و هند است که باعث بالا رفتن قیمت نفت می‌شود.

وی به AAA گفت: هر روز مردم بیشتری در سرتاسر جهان به سطح بالاتری از استانداردهای زندگی دست پیدا می‌کنند و خرید اتومبیل افزایش پیدا می‌کند که در نتیجه آن میزان تقاضای انرژی بیشتر و قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

باراک اوباما در هفته جاری طرح جدید انرژی آمریکا را اعلام کرد و آن را برای آینده آمریکا مفید خواند.    (برگرفته از سایت خدمت)

زندگی‌نامه حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای

زندگی‌نامه حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای

زندگینامه

رهبر عالیقدر حضرت آیت الله سید على خامنه اى فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینى خامنه‌اى، در 1318 شمسی برابر 1358 قمرى در مشهد مقدس چشم به دنیا گشود. ایشان دومین پسر خانواده هستند. زندگى سید جواد خامنه اى مانند بیشتر روحانیون و مدرسّان علوم دینى، بسیار ساده بود. همسر و فرزندانش نیز معناى عمیق قناعت و ساده زیستى را از او یاد گرفته بودند و با آن خو داشتند.
رهبر بزرگوار در ضمن بیان نخستین خاطره هاى زندگى خود از وضع و حال زندگى خانواده شان چنین مى‌گویند:
«پدرم روحانى معروفى بود، امّا خیلى پارسا و گوشه گیر... .
ادامه مطلب ...

حجابی که این روزها بوی فاطمیه نمی‌دهد!

حجابی که این روزها بوی فاطمیه نمی‌دهد!
صحبت از حجاب است نه آنچه به عنوان تزیین برسر برخی از زنان ما رنگ موها و گل سرها را زیباتر جلوه می دهد. منظور حجاب کامل اسلامی است.حجاب فاطمی که از فاطمه (س) بر ما رسیده است. حجابی که گردی صورت مادرزاد، مچ دستان بی زیور، برجستگی های بدن و ماهیچه های پا و... را می پوشاند و زن را از هرگونه سوء استفاده حتی نگاهی نامحرم و نامبارک حفظ می کند.

به گزارش سرویس فرهنگی اصولگرا به نقل از صراط، این روزها، ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) است روزهایی که بیرق عزا برسر در بسیاری از منازل برافراشته است و مرثیه خوانان و مداحان اهل بیت درعزای یاس کبود محمد مصطفی (ص) ناله زده و نگاه ها را در قاب خیس چشم ها به ماتم می کشانند.

اما دراین روزها که تن شهر با پارچه نویس ها مشکی شده، دراین روزها که پیامک ها رنگ و بوی فاطمیه به خود گرفته، دراین ایام که جشن و شادی ها کم رنگ شده و تکایا باردیگر میزبان شیعیان و محبان اهل بیت شده اند و درسه دهه ای که مهدی (عج) صاحب عزای مادرش فاطمه شده است ... .

ادامه مطلب ...

شعری که احمدی نژاد خواند

                                         (برگرفته از سایت اصولگرا)

شعری که احمدی نژاد خواند
رییس جمهور در خاتمه پیام نوروزی خویش این اشعار را نیز به مناسبت بهار و خطاب به یگانه هستی قرائت کرد:

السلام علیک یا ربیع الانام و نضره الایام

تو بهترین حالی / چه خوش خوانده‌اند ترا که بهاری

تو بهترین حالی / رمز عبور لیله و راز طلوع نهاری

تو بهترین حالی / رویای منی، تو آرزوی جهانی

تو بهترین حالی / تو مبدأای، تو مقصدی، راهی

تو بهترین حالی / تو سرودی، زمزمه‌ای، فریادی

تو بهترین حالی / تو دانه‌ای، جوانه‌ای، درخت پاک حیاتی

تو بهترین حالی / هماره خرّم و سبز، گل همیشه بهاری

شوق دیدار روی تو / تفسیر عمر من است

سلام بر تو ای بهار مردمان / سلام بر تو ای خرّمی دوران

90 جمله تاریخی رهبر انقلاب در سال 90

 90جمله تاریخی رهبر انقلاب در سال 90
رهبر معظم انقلاب در سال 90 بیش از 60 سخنرانی داشتند که در هریک از آنها نکات مهمی را برای مردم و مسئولین مطرح کردند.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ در این گزارش 90 جمله از کلیدی ترین جملاتی را که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در سال 90 از فروردین تا مرداد به آنها توجه ویژه داشتند را در چهار بخش اقتصادی، فرهنگی، سیاست داخلی و سیاست خارجه برای شما گردآوری کرده ایم.

حوزه اقتصادی

1. این سال را "سال جهاد اقتصادی" نامگذاری می کنم و از همه مسئولان انتظار دارم در عرصه‌ی اقتصادی ... .

ادامه مطلب ...