وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

من چادری نیستم اما دوست دارم چـادری باشـم

من چادری نیستم اما دوست دارم چـادری باشـم


خاطره ای از یک خانم در مورد حجاب ...
 

سلام.خدا قوت
من چادری نیستم اما دوست دارم چادری باشم.
اما چرا چادری نیستم:
من دختری محجبه هستم، مانتویی هستم .

ساق میزنم ، بعضی مواقع هد می زنم.

اما خوب به نظر من مانتو مانتوه دیگه. البته من مانتوی چسبون نمی پوشم اما خوب مانتو به قول فروشنده ها فیت بدنه! مانتوهام وحجابم جوریه که بعضی از دوستام ، حتی اونایی که چادرین بهم میگن حجاب قشنگی داری ، یا افرادی(بعضیا) که حالا روسری نصفه ان می گن محجه ی خوشتیپ….

اینا را نگفتم که تعریف از خودم بدم.گفتم که بگم هروقت قصد می کنم چادری بشم نفسم یا دلم میگه

 وقتی چه محجبش چه بی حجابش میگن محجبه ی خوشتیپ،چه طور دلت میاد حجاب قشنگتو ترک کنی.


دلیل دیگم اینه من برا حجاب خیلی ارزش قائلم .یعنی اگر چادری شدم دوست دارم همه جا با چادر باشم.اما از اینکه میبینم مثلا یکی برا رسیدن به خواستش چادری میشه اما بعضی وقتا حجابش درست نیست.یا یکی بعد ازدواج چادرشو در میاره (البته این دو گروه برام مهم نیست). یا بعضی افراد که مدت زیادیه چادرین میگن چادری نشیا. همیشه خاکیه یا توکه حجابتو داری ،راحتی یا حرفای دیگه می ترسم.

از اینکه یه روزی چادر بزنم اما بعــد یه مدت خستم بشه .

من ادمیم که حتی اگر خستم بشه احساس می کنم تا اخر چادری می مونم (شاید به خاطر حرف مردم) اما دوست ندارم لحظه ای با اکراه یا اجبارچادر سر کنم چون چادر رو دوست دارم ودوست ندارم بهش بی حرمتی بشه…

به عشق فاطمه زهرا سلام الله علیها.

دوستی می گفت تا مطمئن نشدی سراغ چادر نرو اما من هروقت بهش فکر می کنم همین فکرا میاد تو ذهنم. فکر نکنم هیچوقت مطمئن بشم.
دوست داشتم بنویسم تا نظر دوستان را در این باره بدونم.
ممنون
یا علی

جمهوری اسلامی ایران


برگرفته از پایگاه جوان انقلابی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
kolsoom babaee پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام
مطلب جالبی بود

kolsoom babaee پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
مطلب جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد