وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

اعلام آمادگی 41 نفر برای کاندیداتوری انتخابات آینده

سالک درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه تا به امروز 41 نفر برای کاندیداتوری انتخابات آتی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: امیدوارم اصولگرایان با انتخاب یک وحدت رویه وارد عرصه انتخابات سال آینده شوند.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در مورد آخرین وضعیت فراکسیون اصولگرایان مجلس برای ورود به عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: تا به امروز موضوع خاصی مطرح نشده و این فراکسیون در حال بررسی مسائل مربوط به انتخابات آتی است.

وی در ادامه به ائتلاف اصولگرایان و همچنین 1+2 اشاره کرد و افزود: نقطه نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد که برخی‌ معتقدند باید فضا باز باشد تا حضور کاندیداها در عرصه انتخابات زیاد باشد و در کل تا به حال نظر ثابتی در این زمینه ارائه نشده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در ادامه تصریح کرد: اصولگرایان باید به این مهم توجه داشته باشند تا براساس معیارها و ملاک‌ها که در منشور اصولگرایان دیده شده و 12 شاخصه اصلی و 8 معیار که مقام معظم رهبری فرمودند، حرکت کنند.

سالک همچنین اظهار داشت: جامعتین نیز 30 معیار تدوین کرده است تا با استناد به آن فرد اصلح انتخاب و معرفی شود.

نماینده اصفهان در ادامه بر حضور طیف‌های مختلف در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: تا به امروز 41 نفر برای کاندیداتوری ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: آنچه در این بین مهم است اینکه افراد باید با سنجش توانایی و قدرت مدیریت خود پا به عدم انتخابات بگذارند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه نمی‌دانم چرا همه برای ورود به انتخابات آتی احساس تکلیف شرعی می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم یک وحدت رویه شکل بگیرد تا براساس آن اصولگرایان بتوانند وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد