وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

شهید مطهری در نظر احمدی‌نژاد

شهید مطهری در نظر احمدی‌نژاد
رییس جمهوردر جمع مردم فریمان، عدم‌احترام به حقوق ملت‌ها را نشانه بی‌عقلی دانست.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از ایسنا" محمود احمدی‌نژاد در آخرین برنامه کاری خود در اولین روز سفر استانی هیات دولت به خراسان‌رضوی، در جمع مردم فریمان حضور یافت و اظهارکرد: اینجا دیار عالمان و اندیشمندان بزرگی نظیر شهید مطهری است. اگر امروز ارزش‌هایی از ارزش‌های انقلاب می‌درخشد، بخش مهمی از آن مرهون کار فکری، تعقل و اندیشه‌های شهید استاد مطهری است. شهید مطهری پرچمدار تفکر و تعقل است و وی از همه ظرفیت‌های اندیشه و عقل استفاده کرد. منطق و استدلالات او، منطق تمام دشمن بشریت را منکوب کرده است. ... .

شهید مطهری در نظر احمدی‌نژاد
رییس جمهوردر جمع مردم فریمان، عدم‌احترام به حقوق ملت‌ها را نشانه بی‌عقلی دانست.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از ایسنا" محمود احمدی‌نژاد در آخرین برنامه کاری خود در اولین روز سفر استانی هیات دولت به خراسان‌رضوی، در جمع مردم فریمان حضور یافت و اظهارکرد: اینجا دیار عالمان و اندیشمندان بزرگی نظیر شهید مطهری است. اگر امروز ارزش‌هایی از ارزش‌های انقلاب می‌درخشد، بخش مهمی از آن مرهون کار فکری، تعقل و اندیشه‌های شهید استاد مطهری است. شهید مطهری پرچمدار تفکر و تعقل است و وی از همه ظرفیت‌های اندیشه و عقل استفاده کرد. منطق و استدلالات او، منطق تمام دشمن بشریت را منکوب کرده است.

رییس‌جمهور، شهید مطهری را آزاداندیش‌ترین متفکر معاصر توصیف کرد و گفت: همه بزرگی شهید مطهری در این بود که برای بارورکردن اندیشه‌ها بسیار تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه احکام الهی با تفکر و تعقل شناخته می‌شود و به دنبال آن از آن تبعیت می‌شود، گفت: ما باید براساس تفکر و تعقل و براساس اصول کارها را انجام دهیم. اقداماتی که براساس تعقل انجام می‌شود، همواره دارای ارزش است. عبارت خداوند زمانی ارزش دارد که براساس عقل و اندیشه باشد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: اسلام برای کرامت و بزرگی انسان‌ها آمده و راه رسیدن به آن نیز تعقل است. اگر در جامعه‌ای تعقل باشد، انصاف و محبت نیز خواهد بود.

رییس جمهور افزود: اینکه مشاهده می‌کنیم عده‌ای در دنیا به دنبال توسعه‌طلبی و تجاوز هستند و حقوق ملت‌ها را محترم نمی‌شمارند، آنها را قتل‌عام می کنند و با غرور و تکبر با سایر ملت‌ها صحبت می‌کنند، از نشانه‌های بی‌عقلی آنها است، زیرا براساس امیال نفسانی تصمیم می‌گیرند. دلیل اینکه در دنیا این همه ظلم، تجاوز و بی‌حرمتی رایج است، این بوده که عده‌ای نه تنها قدر نعمت عقل و اندیشه پاک را ندانسته‌اند، بلکه حقیقت عقل را زیر بزرگ‌طلبی خود له کرده و با غرور و وسوسه شیطان تصمیم می‌گیرند.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: اگر آنها عقل داشتند، بمب‌های شیمیایی و اتمی نمی‌ساختند و لشگرکشی نمی‌کردند، اینها همه نشانه‌های بی‌عقلی آنهاست.

احمدی‌نژاد، قلدرهای عالم را مورد خطاب قرار داد و آنها را چنین نصیحت کرد: خیال نکنید با ملت بی‌ریشه طرف هستید، بلکه طرف حساب شما، ملتی بزرگ و تاریخ‌ساز است.

رییس دولت دهم با تاکید مجدد بر سازندگی ایران اسلامی ادامه داد: ایران را باید به جایگاه شایسته خود رساند و ملت ایران استحقاق این امر را دارد و همه بدانید که هر حرکتی که ملت ایران را از معنویت، کمال‌جویی و الگو شدن منحرف کند، آن برنامه کار شیطان است. 

برگرفته از سایت اصولگرا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد